ΚΕΝΤΡΟ ΒΟΗΘΕΙΑΣ

Είναι αξιόπιστο το δημόσιο Wi-Fi στην Νέα Υόρκη, ή πρέπει να χρησιμοποιήσω ένα eSIM;

Ενημερώθηκε 30 Μαΐου 2026

Ενώ υπάρχει κάποιο δημόσιο Wi-Fi σε πάρκα και καφετέριες της Νέας Υόρκης, η αξιοπιστία και η ασφάλειά του μπορεί να είναι ασυνεπείς, ειδικά σε περιοχές υψηλής κίνησης όπως σταθμοί μετρό ή τουριστικά σημεία. Για ασφαλή, συνεπή και γρήγορη πρόσβαση στο διαδίκτυο σε όλη τη Νέα Υόρκη, ένα eSIM της Cellesim είναι πολύ ανώτερο, εξασφαλίζοντας ότι είστε πάντα συνδεδεμένοι χωρίς να ψάχνετε για hotspots.

Ήταν χρήσιμη αυτή η απάντηση;

ΕΤΟΙΜΟΣ;

Πάρε ένα eSIM σε 60 δευτερόλεπτα

Επίλεξε προορισμό, σκάναρε το QR, είσαι online.

Εξερεύνηση προορισμών

Σχετικές ερωτήσεις

Άλλες απαντήσεις σε αυτό το θέμα που βρήκαν χρήσιμες οι ταξιδιώτες.